Βασική παράλειψη!

Μου πέρασε κάτι βασικό από το μυαλό. Δεν σας έχω πει τι τύπο δέρματος έχω, άρα και τι μάσκες κάνω. Μεγάλη παράλειψη (για να μην πω τιποτε αλλο....!)....

Λοιπόν, το δέρμα μου είναι μικτό-λιπαρό. Χρησιμοποιώ καθημερινά ελαφρύ make-up, πούδρα και ρουζ (καλά, μάσκαρα, μολύβια, κραγιόν, σκιές εννοείται, έτσι;). Λόγω μετακίνησης με μηχανή, εκτίθεμαι στους ρύπους των αυτοκινητων για καμια ωρα περιπου καθε μερα (κάποιες μερες ισως και περισσοτερο), καθώς επίσης και σε ζέστη, ήλιο, κρύο, βροχή. Δυστυχώς, δεν καταναλωνω αρκετό νερό, με αποτέλεσμα να είμαι σχεδόν μόνιμα αφυδατωμενη.

Για την αφαίρεση όλων αυτών από το δέρμα μου απλώνω γαλάκτωμα προσώπου, το αφαιρώ με βαμβάκι και ξεπλένω με χλιαρό νερό. Μετά περνάω με βαμβάκι λοσιόν προσωπου και φυσικα την ενυδατική μου.

Αυτά για το δερματάκι μου.

Μην ξεχνάς όμως...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!