Μασκαρα, Μασκαρα.... Τι γίνεται όταν ξεραίνεται;



Πολλές φορές η μάσκαρα μπορεί να στεγνώνει και όταν πάμε να την χρησιμοποιήσουμε, γεμίζουμε κομπάκια και το αποτέλεσμα δεν είναι όσο εντυπωσιακό ήταν όταν την πρωτοαγοράσαμε. Μου την δίνει όταν συμβαίνει αυτο! Περισσότερο γιατί μου θύμιζει ότι σε καιρό οικονομικής κρίσης εγώ πρέπει καθε λίγο να αγοράζω καινούρα μάσκαρα. 

Βρήκα αυτό το κόλπο όμως και το δοκίμασα.

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ
Βάζουμε την μάσκαρα σε κατσαρολάκι με ζεστό νερό. Την αφήνουμε για πέντε λεπτά. Προσέχουμε να είναι καλά κλεισμένη γιατί αν μπει μέσα νερό θα καταστραφεί! Κατόπιν την αφαιρούμε και ανακινούμε με το βουρτσάκι. 

ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ
Έκανα ακριβώς αυτό σε 3 μάσκαρα. Το αποτέλεσμα; Με ενθουσίασε πάρα πολυ!! Η μάσκαρα έγινε "σαν" καινουργια!! Τόσο πολύ μου άρεσε που σήμερα που έβαλα μάσκαρα, έβαλα τόσο πολύ που νομίζω ότι κάθε φορά που ανοιγοκλείνω τα μάτια μου σηκώνεται αέρας (κλείστε τα παράθυρα και βγάλτε τα ρουχα εξω να στεγνωσουν με τόσο αέρα!) 




Προσοχή! Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα καλλυντικά έχουν ημερομηνία λήξης. Αν λοιπόν η μάσκαρα σου είναι 2-3 χρονών (λέμε τώρα!) πέτα την χωρίς δεύτερη σκέψη! Το θέμα είναι μεν να κάνουμε όσο μπορούμε οικονομία, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι κάνουμε οικονομία σε ότι αφορά την υγεία μας. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!