Nερό... Αυτός o άγνωστος!



Σε προηγούμενο post μου σου είπα πόσο αφυδατωμένο φαίνεται το δέρμα μου, μετά τις επαναλαμβανόμενες δοκιμές με home-made μάσκες ομορφιάς. Kι αυτό συμβαίνει όχι από τις μάσκες, αλλά επειδή αν δεν μου το φέρεις το ποτήρι στο στόμα, νερό δεν θα πιω! Όχι από πείσμα, αλλά μάλλον επειδή βαριέμαι.

Η αλήθεια είναι ότι ειδικά τώρα το χειμώνα με το ζόρι πίνω ένα ποτήρι νερό ΟΛΗ μέρα. Εντάξει, μπορώ και να αφήσω τον εαυτό μου απλώς να αυτοκτονησει με πιο ανώδυνο τρόπο. Το να μην προσφέρω νερό στον εαυτό μου ισοδυναμεί με κάτι τέτοιο. Κι αν δεν σε συγκινει αυτό, σκέψου ότι έρχεται ένας άνθρωπος στο σπίτι σου και σου ζητάει νερό. Ε, δεν θα του δώσεις;

Έτσι ακριβώς είναι και το (πολύτιμο) σώμα σου. Όταν φτάσεις στο σημείο να διψάσεις, είναι ήδη αργά. Έλλειψη νερού = αφυδάτωση. Και αφυδάτωση σημαίνει απειλή για την υγεία! Από μια απλή μείωση της δύναμης και της αντοχής, μέχρι την πλήρη καταστολή δυνάμεων, την κατάρρευση, τη λιποθυμία έως και το θάνατο (όταν η αφυδάτωση είναι μεγαλύτερη από το 12% του βάρους του σώματος) η αφυδάτωση είναι ένας τεράστιος κίνδυνος που αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά με άφθονο νερό. Εντάξει, δεν ήθελα να σε τρομάξω, μόνο να σου τραβήξω την προσοχή.


Το νερό είναι ίσως το πιο σημαντικό μυστικό ομορφιάς. Μπορεί να καθαρίσει το δέρμα σου. Η συχνή κατανάλωση προσφέρει λάμψη στο πρόσωπο. Φυσικά, δεν θα δεις αποτελέσματα μέσα σε μια νύχτα, αλλά, αν πίνεις αρκετό νερό, μέσα σε μια βδομάδα θα δεις τις θετικές του επιδράσεις στο δέρμα σου. Ένα μεγάλο και απαραίτητα δροσερό ποτήρι νερού μετά το ξύπνημα αυξάνει τον μεταβολισμό σου μέχρι και 24%. Γιατί; Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις άμεσα, αλλά το σώμα σου “διψάει” μόλις ξυπνάς, επειδή δεν έχεις πιει νερό για 7-8 ώρες. Άσε που βοηθάει στην αποτοξίνωση. Η πρόσληψη υγρών βοηθά στον καθαρισμό του σώματος από τις τοξίνες. Η κατανάλωση υγρών αμέσως μετά το ξύπνημα ενισχύει αυτήν τη λειτουργία.

Μόνο σε περιόδους δίαιτας πίνω αρκετό νερό, γιατί τότε με πιάνει άγχος να χάσω κιλά. Όταν σταματάω τη δίαιτα, πάει και το νερό. Ναι, με βοηθάει πολύ το νερό στη δίαιτα. Ναι, βλέπω άλλο πρόσωπο στον καθρέφτη (από θέμα λάμψης). Έλα όμως που μετά το ξεχνάω. Τώρα όμως θα προσπαθήσω να το ξαναβάλω στην καθημερινότητα μου.

Ελπίζω να τράβηξα αρκετά την προσοχή σου και, αν δεν έχεις πιεί νερό όσο διαβάζεις, να το κάνεις τωρα. Εγώ πάντως πάω να ξαναγεμίσω το ποτήρι μου. Στην υγειά μας!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!