Σπίτι μυρωδάτο!

Πως λέμε "λουλουδάκι μυρωδάτο"; Κάπως έτσι. 
Χτες μάζεψα ότι είχα βρεί σχετικά με την ατμόσφαιρα του σπιτιού και τα έκανα όλα μαζί.
(των άκρων μια ζωή όμως! ή που θα κοπροσκυλιάζω ή που θα γυρίζω σαν σβούρα! 😝)



Περιποίηση χαλιών
Ξεκίνησα με την (αγαπημένη μου) σόδα. Ξέρετε, την κλασσική μαγειρική. Έβαλα σε ένα μπολ 3 φλιτζάνια σόδα και 3 κουταλάκια του τσαγιού σκόνη κανέλας. Τα ανακάτεψα και τα ράντησα πάνω στο χαλί, χρησιμοποιώντας σουρωτήρι (για να πέσουν παντού). 
Τα άφησα για μισή ώρα και μετά τα σκούπισα με την ηλεκτρική. 
Η σόδα καθαρίζει και απολυμαίνει τα χαλιά και η κανέλα αφήνει την χαρακτηριστική υπέροχη μυρωδιά της! 
Προσοχή όμως στην κανέλα, θέλει καλό σκούπισμα! Εγώ φοβήθηκα μην μου χρωματίσει τα χαλιά, αλλά δεν νομίζω ότι έγινε. Τα χαλιά μου είναι σε μπεζ-καφέ χρώμα, οπότε, αν χρωματίστηκαν, δεν φαίνεται. Οπότε συνιστώ πρώτα να το δοκιμάσετε στην άκρη. Μην χαλάσουμε και τα χαλιά!

Όμορφη μυρωδιά ζαχαροπλαστείου!
Όταν το διάβασα μου τράβηξε την προσοχή η λέξη "ζαχαροπλαστείο"! Και μόλις το έκανα, κατάλαβα πόσο πολύ ταίριαζε!
Γέμισα μια μικρή κατσαρόλα με νερό, έβαλα ένα ξυλάκι κανέλας, 2 βανίλες κι ένα πορτοκάλι κομμένο σε λεπτές φέτες. Έκλεισα το καπάκι και τα άφησα να βράσουν όλα μαζί. Όταν πήραν την πρώτη βράση, άνοιξα την κατσαρόλα για να πάει το άρωμα παντού. 
Εντάξει, δεν περιγράφεται η μυρωδια, κοριτσια μου!!!! Απίστευτα χαλαρωτική, γλυκιά, ονειρική!! Αλλά μάλλον κάνει μόνο για χειμώνα. Δεν ξέρω, αν τα βάλεις όλα αυτα να βράσουν καλοκαιριάτικα, θα είναι βαριά μυρωδια, αλλά θα μου πειτε, γούστα είναι αυτά 😏

Πέσε στα πατώματα!
Όχι, δεν εννοώ για κάποιο αρσενικό, αλλά για να περιποιηθείς τα ξύλινα πατώματά σου. 
Βράσε αρκετό νερό και ρίξε 5-6 σακουλάκια μάυρο τσάϊ. Άστο για 10 λεπτάκια, ρίχτο στον κουβά της σφουγγαρίστρας και σφουγγάρισε τα πατώματα σου με (το τονίζω!!) καθαρή σφουγγαρίστρα. 
Λένε ότι το τσάϊ ξαναδίνει στα πατώματα το χρώμα και τη λάμψη τους. Εγώ θα το ξαναδοκιμάσω με φρέσκια σφουγγαρίστρα, χωρίς ίχνη υγρού καθαρισμού. 

Ε, και αφού έκανα όλα αυτά λέω "δεν κάνεις και μια ψιλο-περιποίηση;" Έβαλα σε ένα μπολ μια κουταλιά της σούπας μαγειρική σόδα και έσταξα λίιιιιγο νεράκι, ίσα-ίσα να γίνει πάστα (όχι αυτή που τρώμε! 😅)
Άπλωσα την πάστα σε όοοοολο μου το πρόσωπο (και στα χείλη) κάνοντας έτσι ένα γρήγορο scrub και την ξέβγαλα με νεράκι. 


Τι μου έμαθε η χτεσινή μέρα;
Όταν θες να δοκιμάσεις κάτι, ποτέ μα ποτέ μην τα κάνεις όλα μαζί! Έγω χτες τόσα που έκανα, δεν ξέρω πιο από όλα έπιασε! Κι όχι τίποτε άλλο, γυρνάει ο άντρας μου από τη δουλειά και η πρώτη του κουβέντα μόλις μπήκε στο σπίτι ποια ήταν; "Αγάπη, έφτιαξες κέϊκ;;" ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!