Σχετικά με εκείνο το μαλακτικό ρούχων... από σπίτι!


Λοιπόν, αυτό πρέπει πραγματικά να σας το αναφέρω.

Εκείνο το μαλακτικό ρούχων που είχα επιχειρήσει να κάνω μόνη μου χρησιμοποιώντας ως βασικό υλικό το ξίδι, ξεχάστε το!!

Προσωπικά είχα σταματήσει να το φτιάχνω και το είχα ξαναγυρίσει στα μαλακτικά του εμπορίου. Πρόσφατα όμως το πλυντήριο μου έκανε ένα απίστευτο θόρυβο (πιο δυνατό απ' ότι συνήθως). Μην σας τα πολυλογώ, είχε κάτι στο φίλτρο, το οποίο ευτυχώς μπόρεσε και έβγαλε ο άντρας μου.

Εγώ αγχώθηκα, γιατί, όπως σας είπα, το πλυντήριο μου έκανε ήδη θόρυβο... Εψαξα στο site της Bosch (μιας και από αυτή την εταιρεία έχω πάρει όλες μου τις οικοσυσκευές) και είδα ότι το ξίδι
Α-ΠΑ-ΓΟ-ΡΕΥ-Ε-ΤΑΙ με πεντακόσια θαυμαστικά!!! Εντάξει, τα θαυμαστικά τα έβαλα εγώ, αλλά για το λόγου το αληθές δείτε τη συμβουλή της Bosch. Πραγματικά δεν θέλω να σας πάρω στο λαιμό μου με το άρθρο εκείνο, γι'αυτό και μόλις το διάβασα, σας το γράφω αμέσως!!

Όταν λοιπόν, αφαιρέσαμε ότι υπήρχε στο φίλτρο, αγόρασα ένα κατάλληλο προϊόν για τον καθαρισμό του πλυντηρίου και το έκανα καινούργιο! Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ και Calgon και τώρα πια το πλυντήριο μου έχει ξαναγίνει αθόρυβο!

Για όσες θα σπεύσουν να μου πουν ότι το Calgon είναι ακριβό, σας προλαβαίνω και σας λέω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σας! Αλλά το κόστος επισκευής του πλυντηρίου σε περίπτωση βλάβης είναι πολύ μεγαλύτερο. Για πρώτη φορά πήρα να δοκιμάσω και το Πλυντηρέξ, το όποιο, όπως διάβασα, είναι ελληνικό προϊόν και φυσικά είναι πολύ πιο οικονομικό.

Πάντως να ξέρετε ότι σε καμία περίπτωση δεν κάνω διαφήμιση σε αυτά τα προϊόντα, απλώς σας λέω τι έκανα εγώ. Και επειδή στο internet όποιος θέλει γράφει ότι θέλει (όπως εγώ καλή ώρα), θεώρησα ότι πρέπει να σας ενημέρωσω να το ξέρετε, μην σας πάρω στο λαιμό μου.

Πάντως τώρα το πλυντήριο μου δουλεύει αθόρυβα και τα ρούχα μυρίζουν υπέροχα! Γιατί όπως έχουμε ξαναπεί, η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά!!




Ποιον κοροϊδεύω;;;

Καλή συνέχεια κούκλες μου!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!