Πετσέτα, η πιο αφράτη αγκαλιά!

Σας έλειψα κορίτσια μου; Για σας δουλεύω! Αν είσαι από τις παλιές νοικοκυρές, μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Αλλά αν είσαι φρέσκια, ή τέλος πάντων στο περίπου, διάβασε παρακάτω.



Με τις πετσέτες μου έχω μεγάλο κόλλημα! Δεν τις ανέχομαι όταν δεν είναι απαλές. Έβαζα λοιπόν μαλακτικό στο φουλ. Τίποτα όμως. Μύριζαν ωραία για λίγο, αλλά όταν έφτανε η στιγμή να τις χρησιμοποιήσω, τίποτα...



Άρχισα λοιπόν την περιήγηση στο αγαπητό μας διαδίκτυο (πω πω, πως μιλαω έτσι...!!)

Και τι βρήκα; Ότι όσο περισσότερο μαλακτικό έβαζα, τόσο χειρότερα έκανα τα ρούχα. Σκάλωσα άσχημα, γιατί εκτός όλων των άλλων, με το να βάζω τόσο μαλακτικό στα ρούχα (γενικά) χαλούσα πολλά euro.  


Έκανα λοιπόν διάφορες δοκιμές και σου λέω τα συμπεράσματα μου:

- Τίναξε καλά τις πετσέτες πριν τις βάλεις στο πλυντήριο

- Μην γεμίζεις φουλ τον κάδο του πλυντηρίου. Σκέψου ότι μια πετσέτα όσο ελαφριά κι αν φαίνεται, στη διάρκεια της πλύσης, βαραίνει τρελά κι έτσι ζορίζεις και το πλυντηριάκι σου.

- Μέσα στον κάδο του πλυντηρίου βάλε 5-6 ασπιρίνες (ναι, σωστά διάβασες)

- Στη θήκη του μαλακτικού συγκράτησε την παρόρμηση σου να το ξεχειλίσεις! Βάλε την προτεινόμενη από τη συσκευασια του μαλακτικού ποσότητα και συμπλήρωσε με λευκό ξίδι.

- Στη θήκη του απορρυπαντικού πρόσθεσε και μισή κούπα μαγειρική σόδα (βασικά αυτό μπορείς να το κάνεις για όλα τα ρούχα)

- Μάζευε τις πετσέτες σου μόλις στεγνώσουν (μην τις αφήνεις να κοκκαλώνουν στον ήλιο)

- Μην τις σιδερώνεις (έτσι μένουν αφράτες)

Κάπου διάβασα και για σπιτικό μαλακτικό. Θα το δοκιμάσω σίγουρα τις επόμενες ημέρες!!

Όταν συνδυάστηκαν όλα αυτά, είδα άλλες πετσέτες! Πραγματικά! Και μάλιστα εγώ το δοκίμασα σε κάποιες γαριασμένες-σκληρές-ένα-βήμα-πριν-το-πέταμα-πετσέτες!

Αυτό που με ενθουσίασε περισσότερο είναι από την μία ότι αυτό το αποτέλεσμα το έχω χωρίς τη χρήση χημικών (έχουμε και μια οικολογική συνείδηση...) και από την άλλη ότι τα ανακάλυψα μόνη μου (η μητέρα μου σε ότι αφορά το καθάρισμα έχει 3 θεούς: χλωρίνη, απορρυπαντικό ρούχων και μαλακτικό ρούχων, τα οποία χρησιμοποιεί σε τρελες ποσότητες!!!!!!)

Είμαι στο ψάξιμο για διάφορα κορίτσια μου! 


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!