Κατιτίς να θυμίζει Πασχα....

Με τις χειροτεχνίες το παλεύω ειναι η αλήθεια γιατί μου αρέσουν πολύ. Όχι ότι δεν τα καταφέρνω, αλλά βαριέμαι εύκολα. Πρέπει όταν δω κάτι που μου αρέσει να το φτιάξω άμεσα, γιατί άμα περάσει καιρός, μου φεύγει....

Αλλά αυτό βρε παιδί μου ήταν τόοοοοοσο εύκολο, που το έκανα όσο μιλούσα στο τηλέφωνο με την κουμπάρα μου. Τόσο απλά! Τι ήταν;



Οχι κάτι ιδαίτερο, μια απλή κατασκευή με τα γνωστά μας γλωσσοπίεστρα. Ναι, εκείνα που όταν πήγαινες στον γιατρό όταν ήσουν μικρούλα σου έλεγε "κανε αααα" κι εσυ έκανες και σου κράταγε τη γλώσσα μ' αυτη την βλακεια (έχω τραυματική εμπειρία, φαίνεται;;)


Πήγαινε πάρε λοιπόν μια συσκευασία των 100 (πόσο να έχει; 1 ευρω;), πάρε σανό διακόσμησης, πάρε και την κόλλα σου και ξεκίνα να φτιάχνεις τετράγωνα κολλώντας τα στις γωνίες. Ενα τετράγωνο τη φορά.






Οταν στεγνώσουν κόλλησε το ενα πανω στο άλλο, βάλε και το σανό και διακόσμησε το όπως σου αρέσει, π.χ. με αυτοκολλητα τσόχας σαν αυτα που έβαλα εγώ. Γέμισε το και με σοκολατάκια ή κουλουράκια και Καλό Πάσχα!!











Εντάξει, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, αλλά θα το μεταμορφώσουμε σε άλλο ποστ κορίτσια...


Stay tuned!! 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!