Project: Calm-down jar

Σου έχω ένα κολπάκι για να ηρεμούν τα παιδιά - εντάξει, ίσως να το χρειάζεσαι κι εσύ καμιά φορά...
Ένα μαγικό, αν θες....

Επανέλαβε μαζί μου  **CALM-DOWN JAR**
(για να μην χρειαστεί να πεις άλλη φορά "κάτσε λίγο ήσυχο, παιδάκι μου!")



Τι θα χρειαστείς;

- 1 βάζο

- γκλίτερ

- κόλλα γκλιτερ

- χρώμα ζαχαροπλαστικής

- νερό όσο παίρνει το βάζο

- κόλλα (την κλασσική υγρή)

Λοιπόν για αρχή θα σου πω, πως πρέπει όλα να τα έχεις στο ίδιο χρώμα. Δεν μπορείς να βάλεις πράσινο γκλίτερ και κόκκινη κόλλα γκλίτερ. Εγώ στο πρώτο που έκανα ήταν σε φουξια. Aν και τώρα που το σκέφτομαι, σε μια σελίδα με χειροτεχνίες που το ανεβασα εριξε μια κοπέλα την ιδέα για διπλό χρώμα. Χμ.... Ενδιαφέρον...

Λοιπόν, έβαλα νερό μέχρι τη μέση του βάζου και έριξα μέσα τη κόλλα γκλίτερ (αρκετή ποσότητα για να ειναι πηχτη!!). Ανακάτεψα και έριξα 3-4 σταγόνες χρώμα ζαχαροπλαστικής. Ανακάτεψα ξανά και έριξα το γκλίτερ (εδώ θέλει λίγο να το πας με το μάτι, πως σου αρέσει) και συμπλήρωσα όσο νερό έπαιρνε ακόμα, προσπαθώντας να μην αφήσω κενο (απλώς εμένα δεν μου αρέσει). Στο χείλος του βάζου έβαλα κόλλα για να κολλήσει καλά το καπάκι και voila!

Το αποτέλεσμα με κόλλησε για ώωωωωωωρα!!!! Να το κουνάω και να το χαζεύω. Να το κουνάω και να το χαζεύω. Κόλλημα λέμε , όχι αστεία!!

Σας έχω ένα βιντεάκι να πάρετε μια ιδέα.... ;)




Σε επόμενη φάση θα πειραματιστώ και με άλλα χρώματα. Ένα μπλε ας πουμε θα ήταν γαμ... (ΣΕΜΝΑΑΑΑΑΑ!!!), θα ήταν μαγευτικό, εννοούσα, γαλαξίας στυλ!! Κι ένα μαύρο όμως θα ήταν φοβερό!

Επίσης να σου πω, ότι ίσως και λίγη γλυκερίνη (ή baby oil) θα εκανε την κινηση πιο αργή, πιο νωχελική. Αλλά όταν το σκέφτηκα ήταν αργά, είχα ήδη σφραγίσει το καπάκι.
Αφού ξεκολλήσεις να το κοιτάς, διακόσμησε όπως σου αρέσει το καπακι και καθάρισε τυχον κόλλες και δαχτυλιές από το βαζο.

Αυτά από μένα! Παω να το χαζεψω πάλι!!




Προσοχή: Το calm-down jar δεν πρέπει να το δώσεις σε παιδί, γιατί, εντάξει, γυαλί είναι, άμα πέσει θα έχεις τραβήγματα. Κρίμα το παιδάκι να χτυπήσει. Αν έχεις σκοπό να το φτιάξεις για παιδι, δοκίμασε ένα πλαστικό (λείο) μπουκάλι. Η ασφάλεια πάνω από όλα!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!