Φαντασμα! Ουφ, ο καθρέφτης ήταν...

Κοριτσι μου, τι μου κάνεις; Τι ζέστη είναι αυτή φέτος, ε; Μας γονάτισε... Αλλά, θα μου πεις, έτσι είναι ο Αύγουστος, όλο εκπλήξεις. χαχαχαχα!!!

Λοιπόν, Κυριακή σήμερα, είπα να κάνω μια περιποίηση. Έκανα έναν καλό καθαρισμό με αλάτι, μαγειρική σόδα και κρεμοσάπουνο (δες εδώ ), και είπα να φτιάξω μια μασκούλα αλλα, προς στιγμή, το μετάνιωσα... Γιατι;; Γιατί όταν κοιτάχτηκα στον καθρέφτη, τρόμαξα!


Γέλα ελεύθερα! 



Πάντως, η αίσθηση ήταν πολύ ωραία και θέλω να την μοιραστώ μαζί σου.

Χρειάζεσαι:

- 1 ασπράδι αυγού
- 1 κουταλιά μέλι
- 1 κουταλίτσα baking powder
- λίγη κανελίτσα

Εγώ ξέκινησα να χτυπάω το αυγό με τον αυγοδάρτη 



αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι δεν κάνω τίποτα έτσι, κι έβγαλα το μιξεράκι απο το ντουλάπι


Δωστου χτύπημα και να μου λέει ο άντρας μου "τι καλό φτιάχνεις;", "μάσκα για το μουτράκι μου" να του απαντάω εγώ. "Ρε Άννα, παλι θα βάλεις τα φαγητά στη μούρη σου;" και δώστου γέλια. Εγώ να κάνω οικονομία κι εκείνος να γελάει!!


Δεν θα συγχυστώ άλλο, όοοοχι!! Συνεχίζω ακάθεκτη.

Όταν έγινε μια ωραία μαρέγκα και έμοιαζε κάπως έτσι 

το άπλωσα στο πρόσωπο μου και το άφησα για 25 λεπτά. 



Δεν πολυ-ξεράθηκε, ίσως επειδή είχε μέλι μέσα. Μύριζε υπεροχα όμως!

Μετα τα 25 λεπτά, έκανα ενα μασάζ στο πρόσωπό μου και ξέβγαλα με μπόλικο νεράκι. Πόσο απαλό έγινε το δέρμα μου!

Εφάρμοσα την ενυδατική μου και την άραξα στον καναπε! 

Ααααχ, ωραία που είναι τα Κυριακάτικα τεμπέλικα απογεύματα...

Ωχ, ξέχασα να καθαρίσω τα φασολάκια για αύριο! Φτου!!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!