Oταν πιανω το βελονακι

Καλημερα κοριτσια μου!

Εδω και αρκετο καιρο μου την εχει "σβουριξει" με το βελονακι. Μεχρι και τις μπομπονιερες του γαμου μου προσπαθησα να κανω. Ενταξει κατεληξα να ειμαι φιλικη συμμετοχη και να εκανε τις περισοτερες η κουνιαδα μου, αλλα τουλαχιστον προσπαθησα!

Εμαθα να πλεκω πριν απο περιπου ενα χρονο. Ξεκινησα με βελονες κι εφτιαξα μερικα κασκολ (κλασσικα!). Νομιζω πως οποιος προσπαθει να πλεξει, το πρωτο που φτιαχνει ειναι ενα κασκολ! Εφτιαξα κι εγω το πρωτο για την αδερφη μου, 1.60 η αδερφη μου, πιο μακρυ το κασκολ, 2 φορες το τυλιγει στο λαιμο της και παλι μακρυ ειναι. Το κατα-ευχαριστηθηκε εκεινη, πηρα θαρρος κι εγω.
Εγω ειμαι αυτη, ειπα να μην "εκθεσω" την αδερφη μου ! χαχαχαχαχα!!!

Ακολουθησαν κι αλλα κασκολ και 2 παιδικες κουβερτουλες αγκαλιας για την βαφτιστηρα μου, λαιμοι και κατι που ξεκινησε σαν λαιμος, και εγινε σκουφι, το οποιο εχει και χρηση καλαθιου! Μονο εγω τα κανω κατι τετοια!





Ανακαλυψα λοιπον ενα πολυ ευκολο βιντεακι στον καλυτερο δασκαλο ολων των εποχων, το youtube, για πανευκολα σουβερ. Μιλαμε σε 20 λεπτακια το εχεις τελειωσει. Βεβαια ο αντρας μου εχει αρχισει να με φοβαται οτι θα βαλω μεχρι και στη plasma τηλεοραση, αλλα ενταξει, θα του φυγει ο φοβος φανταζομαι. 









Βρηκα το βιντεακι το Σαββατο. Σημερα εχουμε Τριτη. Εχω φτιαξει 10.




Φαντασου τα και με αλλα χρωματα, οπως τα εχει η κοπελια στο βιντεο

Αν μοιραζεσαι την ιδια τρελα με μενα, δες το βιντεακι της  εδω

Αν το δοκιμασεις, βαλε μου μια φωτο στα σχολια να το δουμε!

Καλημερα παλαβιαρες μου - γιατι, δεν μπορει, για να με διαβαζετε, παλαβιαρες σαν και μενα ειστε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!