Ροζ και πάλι ροζ!!






Έχω πολύ καιρό να σας γράψω κυρίως γιατί ετοίμαζα (κι ακόμα ετοιμάζω δηλαδή, μη νομίζετε ότι έχω τελειώσει!) τα Xmas gifts μου για συγγενείς κι αγαπημένα πρόσωπα. Πλέκω, πλέκω, πλέκω ατελείωτα!! Πλέκω μέχρι και μέσα στη συγκοινωνία και το περιμένω οσονούπω (πς, τι λέξη! βγαίνει από μέσα μου ο Κατακουζηνός!!) να δω φωτογραφία μου μέσα στον Προαστιακό να έχει γίνει viral. Το μόνο που ελπίζω (και κυριώς εύχομαι!) είναι να με έχουν πετύχει με καλό μανικιούρ! 😆😆 Άμα πετύχετε τέτοια φωτογραφία μου, βάλτε τη στα σχόλια, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

(έλα, Άννα, συγκεντρώσου στο θέμα λέμε!! μια ζωή τα ίδια αυτό το κορίτσι! να δείτε ότι φταίει ο ωροσκόπος της...)

Μυαλό, μην πετάγεσαι όταν μιλάω!

Γκουχ γκουχ....

Επανέρχομαι.

Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, δεν μπορώ να σας δείξω τι έχω φτιάξει μέχρι τώρα γιατί δεν τα έχω δώσει ακόμα στους παραλήπτες μου, αλλά μπορώ - και κυρίως θέλω - να σας δείξω ένα πόντσο που είχα φτιάξει για μένα εκεί γύρω στο καλοκαίρι.

(Νταξ, μην το σχολιάσεις τώρα, ντάλα καλοκαίρι εγώ έφτιαχνα πόντσο, τρελή είμαι, τι α κανς;)

Το συγκεκριμένο βίντεο, σχέδιο, ιδέα το βρήκα εδώ. Από τότε το έχω πλέξει αρκετές φορές, αλλά εγώ θα σας δείξω το πρώτο, το οποίο το προόριζα για μένα, ενώ δεν φοράω, λάθος χρόνος, δεν φορούσα καν πόντσο!

Το έφτιαξα που λέτε γιατί μου φάνηκε πολύ εύκολο (και είναι!) μόνο που διάλεξα λάθος καιρό, έσκασα με την ζέστη καλοκαιριάτικα! Ήθελα να το κάνω ροζ, αλλά μετά θυμήθηκα ότι ΔΕΝ ειμαι  Barbie (κι ας με λένε έτσι με φουλ πειραχτική διάθεση οι αδελφές μου...) και κράτησα τα χρώματα που πρότεινε η κοπέλα στο βίντεο. Έφευγε πάρα πολύ εύκολα αλλά όταν το τελείωσα δεν ήθελα να το βλέπω μπροστά μου! Το έβαλα στη ντουλάπα με τα μάλλινα και το ξέχασα... Δεν ξέρω γιατί, ίσως με κούρασε το σχέδιο, με ζέστανε το μαλλι, δεν ξέρω. Τέλος πάντων...

Το έβγαλα προχτές και μου φάνηκε τόσο όμορφο, με έπεισε να το φορέσω (και είχα δίκιο οπως φαίνεται γιατί γνώρισε μεγάλη επιτυχία!)

Εγώ σας προτείνω πάντως το βιντεάκι, είναι πολύ κατανοητό (μα πααααάρα πολυ ομως!!) και θα σας διασκεδάσει κιολας.





Καλή επιτυχία σε ότι κι αν κάνετε και κυρίως να το κάνετε με ΑΓΑΠΗ!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ