Πρώτη ανάρτηση για το 2 0 1 9 !!!

Και, ναι, μπήκε το 2 0 1 9 !!! Σε άλλους μπήκε καλά, σε εμένα έτσι κι έτσι, μιας και με βρήκε άρρωστη αλλά μου έκλεισε το μάτι με το καλως ήρθατε, γιατί μου έπεσε το φλουρί στη βασιλόπιτα!

Εύχομαι, λοιπόν, σε όλους σας (αναγνώστες μου και μη - γιατί πάνω απο όλα είμαι καλός άνθρωπος με χιούμορ! - γελανε και τα τσιμεντα!!!) υγεία, τύχη, αγάπη και επιτυχίες για το νέο έτος!!

Υγεία - γιατί δίχως αυτή δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Τύχη - γιατί υγεία είχαν και στον Τιτανικό.

Αγάπη - γιατί χωρίς αγάπη ότι και αν κάνεις, δεν αξίζει

Επιτυχίες - για να μπορεσεις να κανεις αυτα που θες!!!

Χρόνια πολλά σε όλους και όλες!!!!

Καλή χρονιά!!!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!