Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Λοιπόν τώρα που αποφορτιστήκαμε λιγάκι, θέλω να σας πω τι έκανα τον τελευταίο καιρό.



Για αρχή να σας πω ΠΟΣΟ ΞΕΝΕΡΩΣΑ με το φιναλε του Game of Thrones!!!!!!

Τίποτε άλλο δεν θα πω, γιατι... περσινα ξινά σταφύλια!!

Απλά ήθελα να το αναφέρω και εγώ!





Είδα διάφορα όμορφη μέρη σε νησιά αλλά και σε παραλίες της Αττικής.

Σεϊτάν Λιμάνι, Κρήτη

Φαλάσαρνα, Κρήτη




Κομολίθοι Ποταμίδας, Κρήτη

Παναγία της Τήνου

Τήνος












Φυσικά τα μπάνια σε παραλίες της Αττικής δεν έλειψαν,
κι ας είδαμε κάποιες μπόρες που μας έδιωξαν άρον-άρον λες και είμαστε από ζάχαρη!!





Βρήκα και αυτή την ΥΠΕΡΟΧΗ ορχιδεα!!!


Στο μεταξύ, κόψαμε και την πιτα μας (τι; που είναι το παράξενο; εδώ σύλλογοι κόβουν πίτες μέχρι τον Μάρτιο, εγώ που την αναφέρω σας πείραξα; 😂😂 )




Και κατα τα άλλα.... 'Επλεκα, έπλεκα, έπλεκα, έπλεκα ατελείωτα!!!



Το βίντεο εδώ

Το βίντεο του εδώ

Το βίντεο του εδώ


Tο βίντεο του εδώ






Θα έλεγα ότι έχω βρεί μεγάλο ενδιαφέρον στο πλέξιμο, κυρίως λόγω της χαράς της δημιουργίας!! Είναι και ένας τρόπος να χαλαρώνεις, να περνάει η ώρα σου.

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δοκιμάσει τίποτα ιδιαίτερο, σε σχέση με παλαιότερα. Παραμένω όμως πάντα περίεργη για καινούργια πράγματα. Κάτι έχω διαβάσει, το έχω κάνει και περιμένω να δω αποτελέσματα για να σας το πω. Soooooo stay tuned!!!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Ροζ και πάλι ροζ!!