Σπιτική μάσκα με κουρκουμά

Δεν ξέρω για σας, εγώ πάντως ποτέ δεν είχα δοκιμάσει να φτιάξω μάσκα προσώπου με υλικά από την κουζίνα μου. Αντιστεκόμουν σθεναρά στις φωνές που έλεγαν "αν δεν μπορείς να το φας, μην το βάζεις στο πρόσωπο σου".

Αλλά ένα βαρετό (μιλάμε για πολυ βαρετό όμως!) απόγευμα είπα "δεν το δοκιμάζω;"

Και το δοκίμασα!

Η ΜΑΣΚΑ

Μάσκα για λάμψη και φρεσκάδα:
- 2 κουταλάκια κουρκουμα τριμμένο (θα βρείτε στα σουπερ μαρκετ)
- λίγο χυμό πορτοκαλιού

Αναμειγνύω μέχρι να γίνει μια πάστα που να στέκεται. Απλώνω στο πρόσωπο για 20 λεπτά. Αφαιρώ με χλιαρό νερό.

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ



Εντάξει, φρίκαρα στην αρχή. Είχα διαβάσει πολλά για τον κουρκουμά. Το είχα δει και σε μια εκπομπή που τον είχαν βάλει σε μάσκα. Ήξερα όμως ότι ο κουρκουμάς κάνει ένα πορτοκαλί χρώμα. Tο είχα δει στα μπιφτέκια μου που μου είχε πέσει λίγο παραπάνω.

Αλλά ας μην προτρέχω. Ετοίμασα τη μάσκα, αδιαφορώντας για την χαρακτηριστική μυρωδιά του.

Την άπλωσα σε όλο το πρόσωπο, όχι στο λαιμό και ξάπλωσα γιατί αν καθόμουν έτρεχε. Μάλλον δεν την είχα κάνει αρκετά πηχτή.

Την ένιωσα να ξεραίνεται στο 10λεπτό. Στα 20 λεπτά άρχισα να τη βγάζω με χλιαρό νεράκι. Με κοιτάω μετά στον καθρέπτη και παθαίνω σοκ. Ευτυχώς όμως ήξερα ότι βγαίνει χρησιμοποιώντας γαλάκτωμα καθαρισμού. Μετά από  3 επαναλήψεις, είχε φύγει το χρώμα.

Η ΜΕΤΑ ΑΙΣΘΗΣΗ

Αφήνει την επιδερμίδα καθαρή. Ειδικά στα "μήλα" είδα την επιδερμίδα πολύ καθαρή. Και ακριβώς επειδή ήταν τόσο καθαρή, είδα και πόσο αφυδατωμένη είμαι (ας πιω λίγο νεράκι τώρα που το είπα).
Μετά χρειάστηκα 2 επαναλήψεις με την ενυδατική μου, μιας και το δέρμα με τράβαγε αρκετά.


Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΟΥ

Η συγκεκριμένη μάσκα πρέπει σίγουρα να γίνει βράδυ γιατί πρώτον μετά από τέτοιο καθαρισμό ανοίγουν τρελά οι πόροι και δεύτερον γιατί θα είστε τόσο πορτοκαλί σαν καρτούν της Pixar! Και όχι ότι είναι κακό αλλά θυμάστε και τι έγινε σε μια ταινία ;) χαχαχαχαχα!!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!