Μαγειρική σόδα στο σαμπουαν

Η μαγειρική σόδα καθαρίζει αποτελεσματικά τα μαλλιά μας από τα χημικά προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά, όπως τζελ, αφρό και λακ. 

Όταν το διάβασα, μου κίνησε την περιέργεια, γιατί όλες μας (καλά, ίσως κάποιες από εμάς.... καλα, εγώ!) το παρακάνουμε στη λακ. Δεν κρατήθηκα, το δοκίμασα στο επόμενο λούσιμο!




ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ
Ανακατεύουμε το κανονικό σαμπουάν που χρησιμοποιούμε συνήθως με τη μαγειρική σόδα σε αναλογία περίπου 4:1 και στη συνέχεια πλένουμε τα μαλλιά μας κανονικά. Τα μαλλιά θα γίνουν αμέσως πολύ απαλά και λαμπερά. Η σόδα δεν επιδρά αρνητικά στα βαμμένα μαλλιά και το χρώμα μένει λαμπερό και ζωντανό.


ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ
Βασικά τα ανακάτεψα σε ένα μπολ και μετά το έριξα σε ένα άδειο μπουκάλι σαμπουαν. Σκέφτηκα πως ότι κι αν γίνει, σαμπουαν είναι, δεν θα χαλάσει. Και είχα δίκιο.


Η ΜΕΤΑ ΑΙΣΘΗΣΗ
Νιώθω τα μαλλιά μου πιο ανάλαφρα, αν και ειναι αρκετά μακριά! Μόλις τα στέγνωσα, κουνούσα το κεφάλι μου αριστερά-δεξιά σαν μοντέλο σε διαφήμιση. Τόσο πολύ που γυρνάει ο άντρας μου και μου λέει "φτάνει Κλόντια Σίφερ, βάλε να φάμε!". 





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!