Mάσκα για βελούδινη επιδερμίδα

Εντάξει, αυτη τη μάσκα τη λάτρεψα!!! Τι αίσθηση είναι αυτή που αφήνει!!!!

(συγκεντρώσου, Άννα!)

ΟΚ. Λοιπόν. (παίρνω το σοβαρό μου ύφος) Σήμερα θα σας πω για μια μάσκα που δοκίμασα εχτ..... ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΩ ΣΟΒΑΡΗ!!

(είπαμε, συγκεντρώσου!)

Αγνοώ τη φωνή που μου λεει με πείσμα να μαζευτώ και σας λέω με ενθουσιασμό γι' αυτή τη μάσκα!


Η ΜΑΣΚΑ



- 1 κουτ. σούπας κρέμα γάλακτος
- 1 κουτ. σούπας μέλι
- 1 κουτ. γλυκού baking soda

Ανακατεύω την κρέμα γάλακτος με την soda μέχρι να αποκτήσει υφή αφρού ξυρίσματος. Προσθέτουμε το μέλι και ανακατεύουμε ακόμα λίγο. Εφαρμόζουμε για 20 λεπτά και αφαιρουμε με χλιαρό νερό.



ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ

Για αρχή δώστε προσοχή στις οδηγίες παρασκευής. Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο, αλλά εγώ δεν το έκανα (κλασσική παρορμητική Ιχθύς με ωροσκόπο Δίδυμο), απλα τα ανακάτεψα όλα μαζί από την αρχή. Εντάξει, ίσως να μην ήταν τόσο σταθερή. Θα την δοκιμάσω ξανά ακολουθώντας πιο πιστά τις οδηγίες.

Τέλος πάντων. Την άπλωσα στο πρόσωπο χρησιμοποιώντας ένα κουταλάκι. Έβαζα λίγο-λίγο γιατί έτρεχε. Από την αρχή την ένιωσα πολύ ωραία στο δέρμα μου. Αυτή η κρέμα δεν ξεραίνεται, οπότε να κοιτάς τον χρόνο. 20 λεπτά αρκούν. Εγώ την άπλωσα που λέτε και μετά πήγα κι έπλυνα τα πιάτα, τάϊσα τα κουνέλια μου (ναι εχω και δυο κουνελακια!), ε, πέρασε το 20λεπτο και την έβγαλα.

Βγήκε εύκολα, μιας και δεν είχε ξεραθεί.

ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ

Λατρεμένη κρέμα. Μπήκε στα favourites! Το δέρμα μου είναι απίστευτα μαλακό. Όπως ακριβώς διάβασα για την μάσκα, προσφέρει βελούδινη επιδερμίδα!!

Ααααααχ, ανάσανα!!


Tip 1: Αν είναι σχετικά αραιή, μην την απλώσεις στο πρόσωπο και μετά ξαπλώσεις. Εγώ το έκανα προχτες, μου μπήκε στη μύτη και έμεινε εκεί! Στο διάφραγμα! Δηλαδη ελεος!!
Οπότε την ξαναπροσπάθησα χτες, και αυτό με φέρνει στο δευτερο tip.

Tip 2: Αυτη η μάσκα μπορεί να διατηρηθεί στο ψυγείο για λίγες ώρες. Δεν ξέρω πόσες ακριβώς, αλλά πάντως από τη μια μέρα στην άλλη δεν χάλασε. Αν χάλασε, τι να πω, θα με χάσετε από εδώ!


Σχόλια

  1. Χαχα πολύ γέλασα με τη ανάρτηση αυτή!!! Χαίρομαι που άφησες σχόλιο στο blog μου κι έτσι σε βρήκα! Είσαι απολαυστική!! Εγώ φτιάχνω μάσκα με μέλι και γιαούρτι, όχι για λόγους οικολογίας, αλλά για λόγους οικονομίας!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φίλη μου!! Αν έχεις και κάποια πρόταση για δοκιμή, ευπρόσδεκτη!! 😄😄

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part I

Τι έκανα τον τελευταίο καιρό, part IΙ

Ροζ και πάλι ροζ!!